Do you have other Shoya (Diaura) picture of him when he was young?
Anonymous BECKONED

There was one of him as a baby(I think) I found on VisualTanuki , but my Japanese is shit, so I can’t figure out if theyre actually saying it’s an “elementary Shoya”- or Idk. Sadly I don’t have any pictures of him young, aside from the one I posted. I do have two of Yoka as a baby. But those are all over I think. :)
My current tumblr is Zetsuboukishinsama

This one is used for asshattery

Why are you hating on black people??
Anonymous BECKONED

callinoutthemcrackers:

marixreo:

image

Don’t you dare say that you fucking cracker

I’m certainly not a cracker but hahahhaahhaha crackers and niggers
19 notes
REBLOGGED 3 months ago (ORIGINALLY marixreo)
why are you so shitty?1?

Why ? Who gives a fuck. Does it concern you ? My life ? Wow. Bye

2 notes
Why are you hating on black people??
Anonymous BECKONED

callinoutthemcrackers:

marixreo:

image

Don’t you dare say that you fucking cracker

Lmfao
19 notes
REBLOGGED lyleemalik 3 months ago (ORIGINALLY marixreo)

roavaswardrobe:

assvvipe:

summer lovin
had me a blast
summer lovin
dick in my ass

image

image

(Source: roughness)

437,046 notes
REBLOGGED marixreo 4 months ago (ORIGINALLY roughness)

roavaswardrobe:

assvvipe:

summer lovin
had me a blast
summer lovin
dick in my ass

image

image

(Source: roughness)

437,046 notes
REBLOGGED rodimus273 4 months ago (ORIGINALLY roughness)
i posted something earlier on my blog
akidansou BECKONED

I dont care…. T.F

2 notes

cocainewasteland:

mysocksareso90s:

high-on-daisies:

☆ Grungeland ☆

✧ 90’s Girl ✧

~ retro queen ~

Almost 1000

REBLOGGED karmakocaine 4 months ago (ORIGINALLY marixreo)
Why are you hating on black people??
Anonymous BECKONED

jemscoughlin:

marixreo:

image

why this bitch look like she burned her eyelids

why she look like a 40 year old classic rock groupie

this jean jacket rat tail crusty ass bitch think she cute lmao

Where is her jean jacket? Jean jackets and classic rock sucks

19 notes
REBLOGGED jemscoughlin 5 months ago (ORIGINALLY marixreo)
bulling people & using the N word. **unfollow**
Anonymous BECKONED

nigger cracker spic jap chink hic hitler heil hitler satan botch pussy dick bitch ass rape child molestation….. words… all words baby. who gives a fuck. i dont even want folowers byeeee

3 notes